Faith
Kommentit
No suomi tietenkin. Olisi kauheaa jos ei voisi omaa äidinkieltään puhua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Marraskuun lopussa viimeistään. Ensimmäinen adventtisunnuntai olisi tosiaan hyvä päivä ensilumelle. Olisi kiva jos ainakin itsenäisyyspäivänä ja jouluna olisi valkoinen maa ja puut.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Luen sekä 1933/38 että 1992 käännöstä.
1992 käännös on minulle tutuin ja tavallaan läheisin koska sitä lukiessani tulin uskoon. Monet kohdat on kuitenkin paremmin käännetty 1933/38 käännöksessä.
Muihin en ole hirveästi tutustunut ainakaan vielä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En minäkään haluaisi kuluttaa jouluaattoa siihen että istun viisi tuntia autossa. Matkustaisin joulunviettopaikkaan viimeistään aatonaattona tai sitten pysyisin kotona joulun.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Onpa mielenkiintoista. Minulla oli natrium aiemmin tänä vuonna siinä alarajalla, oliko se nyt 137. Samoihin aikoihin apteekin kotitestin mukaan ferritiini oli matala eli alle 30. Rautakapseleita olen nyt syönyt silloin tällöin jo useamman kuukauden.
En syö kovin suolaista ruokaa enkä mitään suolaisia naposteltavia. Ajattelin että se alarajalla oleva natrium johtuu vain siitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/