Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Faith

Kommentit

164/177 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus omista hautajaisistani tuntuu inhottavalta, siis se huomion keskipisteenä oleminen. Ajattelen kuitenkin että on omaisten yms. asia järjestävätkö vai eivät. En sano siihen mitään. En ole enää silloin itse täällä. Sen olen kertonut että haluaisin maahan hautaamisen tuhkaamisen sijaan.

66/91 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ateistit toimii samoin. Aina tuputtamassa jumalattomuuttaan. Esim. yhteen aikaan Esko Valtaoja ja Kari Enqvist aina tv:ssä puhumassa näistä. 

Kyllä julkisessa keskustelussa saa puhua ja perustella omaa katsomustaan, olipa se ateismi ja jumalausko. Aina voi vaihtaa kanavaa.

Ap:n tapauksessa on kyse eri asiasta eli henkilökohtaisesta puhuttelusta yhä uudestaan ja kielloista välittämättä. Se ei ole oikein. Eikä sille ole tarvettakaan, kyllä ap kerrastakin jo muistaisi että anoppi on uskovainen, että mistä uskosta on kyse ja että kirkkoon saa lähteä mukaan.

40/61 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennus diaknisoitiin samaan aikaan kun keksittiin lääkkeet, muutama kymmenen tuhatta vuotta pärjättiin.

Ennenhän ei ollut sairaita eikä vammaisia ja kaikki elivät terveinä ja tuottavina yhteisön jäseninä vanhukseksi asti. Vai hetkinen... 

 

Niin, ennen vanhaan tunnettiin Suomessakin hyvin melankolisuus joka välillä johti täydelliseen eristäytymiseen muista. Myös itsemurhia tehtiin paljon.

63/64 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska idea! Siellä varmaan soitetaan hyvää ysärimusaa.

46/68 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on tehty sunnuntaina joten siinä tarkoitetaan tätä viikkoa. Aion viikonloppuna leipoa ensimmäisen joululeivonnaisen. Sellainen kohokohta. En vielä ole päättänyt tuleeko se olemaan joulutortut vai taatelikakku.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.