Faith
Kommentit
1980-luvun joulukoristeet, esim. punaisesta kartongista leikatut tonttufiguurit ikkunoissa ja seinissä sekä iloisenkirjavat joululahjapaperit. Olin lapsi 80-luvulla ja rakastin joulua! Siksi noista tulee edelleen joulun tunnelmaa vaikka eivät ole oman tyylitajuni mukaisia muuten. Esim. lahjapaperia kaupassa valitessani otan aina sen 80-lukumaisimman.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mihin vain asiakaspalvelutyöhön. Olisi stressaavaa. Tarvitsen rauhaa ja sitä että saan hoitaa tehtävät yksin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tuon takia en leivo kuin harvoin. Asun yksin. Ja vaikka laittaisi leivonnaiset pakastimeen, pakkohan niitä on ajan mittaan sieltä sulattaa ja syödäkin.
Tykkään leipomisesta. Onneksi nyt pitkän leipomistauon jälkeen saan lähiaikoina leipoa taatelikakun itselleni ja syödä sen kokonaan muutaman päivän aikana. Se säilyy useamman päivän hyvänä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen jossain määrin syrjäytynyt fyysisen sairauteni takia. Se aiheuttaa väsymyksestä johtuvan työkyvyttömyyden ja sen myötä köyhyyden sekä sen ettei jaksa oikein olla sosiaalisesti aktiivinen.
Niin moni asia on terveyden varassa!
Elämässäni ei kuitenkaan ole syrjäytyneisyyteen usein liitettyjä lisäongelmia kuten päihteiden käyttöä tai muita terveyden laiminlyönnin muotoja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En minä itse sitä kummastele. Jumala on elävä persoona jolla on oma tahto ja omat suunnitelmansa. Paljon traagisempiakin asioita Jumala sallii uskovaisille jatkuvasti. Ja lopulta meidän kaikkien täällä maailmassa on kuoltava. Luotan Jumalan viisauteen tässäkin asiassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/