Faith
Kommentit
Joulu on ihana, ja vietän sitä nimenomaan Jeesuksen syntymäjuhlana vaikka meillä ei ole tietoa minä päivämääränä Hän syntyi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Talous ei kasva sillä että lahjattomat ja laiskat saavat vastikkeetonta rahaa. Se mitä työllä tuotetaan kuuluu niille jotka sen tuottavat. Niillä tuloilla he kasvattavat liiketoimintaansa. Tämä on se syy miksi vapaa markkinatalous ja pienet verot aina räjäyttävät talouskasvun, josta hyötyvät myös köyhemmät koska kasvava talous tarjoaa työtä, josta maksetaan paremmin kuin kotona makaamisesta. Laiska ja tyhmä työhön kelpaamaton ei halua tätä kuulla. Hän haluaa että Kela maksaa kaiken.
"työhön kelpaamaton ei halua tätä kuulla"
Niin, tuossa ihanneskenaariossasi ei ole paikkaa työhön kelpaamattomille.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En. Olisin kyllä ihan hyvin voinut nähdä esim. kolme isovanhempaani vainajina, eli en olisi kieltäytynyt katsomasta, mutta en ole ollut paikalla kuoleman hetkellä.
Vain valokuvissa olen nähnyt vainajien kasvoja, ja kuvista jokainen on synnyttänyt minussa voimakkaita tunteita ja syvällisiä kysymyksiä. Muistan jokaisen näkemäni kuvan tälläkin hetkellä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ikävää jos aikuiset lapset eivät muista onnitella. Perheenjäsenten syntymäpäiville kannattaa laittaa vaikka hälytys jos on niin kiireinen tms. että helposti unohtuu.
Hyvää syntymäpäivää nyt täältä palstalaiselta kuitenkin!
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/