Faith
Kommentit
En usko.
Olen kuullut simulaatioteorian oletukset (muotoa 'jos tämä ja tämä väittämä ei toteudu niin elämme todennäköisesti simulaatiossa') ja siinä simulaatioteorian viitekehyksessä en usko että elämme simulaatiossa.
Mutta mielestäni jopa kyseisen teorian oletukset ovat epäuskottavat ja epämielekkäät.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Meillä se oli ihan hippa, mutta välillä naapurustoon tuli lomille lapsia jostain Jyväskylän seudulta ja niillä oli jokin ihan outo nimi sille.
Ruudukon hyppely oli meillä kinkkaamista, mutta sillekin kuulemma on eri nimityksiä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En sanoisi mitään. En myöskään rohkaisisi. Siitä kehuisin että hän osaa vetää hyvän lavashow'n eli keskittyisin siihen mikä on hyvää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Noissa on suuri työ ja osa on vaikeita saada onnistumaan. Minulta menisi noiden tekemiseen kolme päivää ja olisin ihan poikki. En missään nimessä rupeaisi tekemään esim. herrasväen pikkuleipiä samana päivänä kahden juustokakun kanssa. Sata euroa vähintään palkkioksi.
Muista että tyttö ei välttämättä osaa pyytää tarpeeksi palkkiota. Ole reilu.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
On ollut aiemminkin kaksi eri kuolinilmoitusta tunnetusta ihmisestä. En muista nyt kenestä oli kyse mutta ei ole ennenkuulumatonta.
Lähimpien kuolinilmoituksessa vainajaa kuvailtiin "elämämme ilo, valo ja rakkaus" tms. Ehkä nuo sanat eivät ole sopivat kuvailemaan koko suvun tuntoja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/