Faith
Kommentit
Varmaan n. kerran kolmessa kuukaudessa pesen lakanoita ja pyyhkeitä 90 asteessa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En. Valmistaudun ensi sunnuntain ensimmäiseen adventtiin ja sen vietettyäni alan valmistautua itsenäisyyspäivään. Eihän tässä ehtisi muuta kuin juhlia jos viettäisin vielä kiitospäivääkin. Eikä se sitä paitsi kuulu suomalaiseen juhlaperinteeseen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ihan hyvää. Kävelen aika paljon, ja käytän ureaa sisältävää jalkavoidetta säännöllisesti (Helosan).
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sibeliuksen Valse Triste olisi ollut parempi. Tai jokin muu klassinen valssi.
Mielestäni Missä muruseni on -kappaleen sanat eivät oikein sovi tilaisuuteen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Menen lapsuudenperheen luo. Ihan perinteinen kuvio tiedossa: joulurauhanjulistus, hautausmaakäynti, sauna, jouluateria, lahjat. Joulupäivänä karjalanpaistia ja lisää omaisia tulee syömään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/