Faith
Kommentit
Olin opiskelija 2000-luvulla. Olin silloin kasvissyöjä, ja yksi lempiruoistani oli thaimaalainen ruoka johon paistettiin nopeasti, wok-tyyliin, paljon kiinankaalia ja joitain muita kasviksia suikaleina, lisättiin kookosmaito sekä sellaista pienessä lasipurkissa myytävää currytahnaa. Jasmiiniriisin kanssa syötiin. Se oli ihan hyvää mutta ei siinä proteiinia juuri ollut.
Aika paljon tuli ostettua valmisruokia. Kasvisruokavalio oli silloin yleistynyt joten kasvisvaihtoehtoja oli ihan hyvin tarjolla.
Pärjäsin opintotuella. Nostin joinain vuosina opintolainaakin. Ei kovin usein tarvinnut lainata vanhemmilta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Teen ja syön jo nyt terveellisiä lempiruokiani, mutta jos olisi enemmän rahaa niin ostaisin useammin tuoreita kaloja sekä ehkä mansikoita ja avokadoja useammin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Alle sata euroa menee minulla sellaisiin asioihin joita ostan vain joulun takia.
Vietän joulua lapsuudenperheeni luona enkä joudu itse ostamaan jouluruokia, mutta osallistun n. 20 eurolla ruokiin. Jonkin verran ostan joululahjoja ja sitten olen ostanut itselleni pöytäkuusen ja siihen koristeita ja valot. Joululeipomiseen menee parikymppiä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ehkä avuliaisuuttasi on hyväksikäytetty menneisyydessä etkä siedä ajatusta petetyksi tulemista uudestaan? Mielestäni on ihan hyvä olla varovainen.
Anteeksi voi antaa kaverisuhteessa ilman, että jatkaa kaveruutta. Eli jos joku kaverisi kohtelee sinua epäreilusti niin ei anteeksi antaminen tarkoita että sitten sinun on pakko jatkaa suhdetta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Yhdet. Nauhalliset nilkkurit, matalapohjaiset.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/