Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
Aamu, Alli, Ansa, Helinä, Helle, Hellä, Hely, Hertta, Ilma, Ilta, Impi, Inka, Lahja, Lauha, Lempi, Liina, Lotta, Maila, Maili, Martta, Miina, Mimmi, Päivä, Pälvi, Raita, Rauha, Saana, Satu, Sini, Sisko, Sointu, Sorja, Suvi, Säde, Taru, Tuuli, Tyyni, Vappu, Vieno.
Kun pitäisi olla lähipiiristä ja kuulua kirkkoon.
Jäljelle jää vain mieheni sisko ja yksi ystäväni.
Toivottavasti suostuvat ettei tarvitse tänne laittaa "halutaan kummi" -ilmoitusta ;-)
sille Lidlin hiilihappovedelle ;-)
Ajattelitko tytölle vai pojalle?
En ole naimisissa tulevan perheenjäsenemme isän kanssa. Jos saamme tytön, niin hän saa exäni sukunimen ja jos pojan, niin hän saa isänsä nimen. On kyllä ollut sukuni puolelta painostusta että vaihtaisin takaisin tyttönimeeni, mutta en halua sotkea tähän enää kolmatta nimeä. Naimisiin emme mene.
Miksi tyttö ei saa isänsä nimeä? Miksi olette näin sopineet? Tuntuu hassulta, että uuden miehen lapsi saisi ex-miehesi nimen. Nimi on ilmeisesti kovin erikoinen ja mielestäsi ihana :).
niin todettiin että pojan nimi olisi kuulostanut hassulta minun nimeni kanssa.
Mutta toisaalta haluan että lapsilla on sama nimi edes keskenään, vaikka sitten isä olisikin eriniminen.
Melko varmasti meille on tulossa tyttö,
joten me 3 olemme sitten samansukunimisiä ja perheenpää on omalla nimellään.
Se lienee selkeintä, vaikka onkin hassua että tyttö saa exäni erikoisen nimen.
Naimisiin emme mene. Mies on sitä mieltä.
Enkä haluaisi sotkea 3:lla nimellä kaikkea.
Ja sitäpaitsi tuskin isyystestin tulos ehtii ennenkuin lapselle on annettava nimi.
Loogisinta on siis pitää exän nimi ja antaa se vauvallekin.