Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Äitimammaset?
Oon kuullut/nähnyt tuon sanan ja jotain hymyilyä siihen aina liittyy,
mutta muuten oon siitä ulkona kuin tamppoonin naru.
Mitä tuolla tarkoitetaan? En vissiin palstaillut kun tuo oli "in"?
16cm. Riittää mainiosti.
Eihän siellä onkalon pohjassa kuitenkaan ole tuntoa.
Paitsi joskus kun menee liian syvälle niin kipua.
välillä sellaista huttua suusta, että ei itsekään meinaa kestää:) ap
Oot kai huomannut, että sama vika täällä!
Bittiviidakossa sukeltelen Beaverina, muuten kukaan ei tunnista edes lähikaupassa ;-)
Kiitos!
Vinkki: rekisteröidy/kirjaudu, niin tunnistetaan ;-)
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
kaikki eivät kehtaa lähteä monen sadan kilsan päähän ostamaan sitä.
Joku kilpisjärveläinen voisi vaikka huutaakin sen ;-)