Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
Jos tulee tyttö niin hän saa nimen joka on yhdistelmä mieheni ja minun lempinimistä.
Sellainen nimi siis on oikeasti olemassa, kalenterista sitä tosin ei löydy.
Mieheltä 2 ekaa kirjainta ja minulta 3 viimeistä.
Toiseksi nimeksi perinteinen Maria.
Sitä ennen olin pikkuhiljaa liuennut muualle,
mutta vasta 19v lakkasi virallinen osoitteeni olemasta vanhemmillani.
eli hypätä julkisuuteen. Nyt on nimittäin aika takoa rautaa, kun se on kuumimmillaan. Seiskapäiväjulkisuus olisi taattua. Näen jos silmissäni otsikot: "Alapää-Eija" hoidatti pukamansa Seiskan laskuun. Katso kuvat Eijan uudesta ja upeasta pimperosta!"
;-)
Beaver pimppiketjun ap?
Aloittaessani ketjun en ollut vielä rekisteröitynyt.
En ole naimisissa tulevan perheenjäsenemme isän kanssa.
Jos saamme tytön, niin hän saa exäni sukunimen ja jos pojan, niin hän saa isänsä nimen.
On kyllä ollut sukuni puolelta painostusta että vaihtaisin takaisin tyttönimeeni,
mutta en halua sotkea tähän enää kolmatta nimeä.
Naimisiin emme mene.