Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/48 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vain tietynmallisia Sloggi sporttitissiksiä ja niihin ei ole merkattu kuppia tai ympärystä.

Luulisin että ehkä pienehkö C?

2/10 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt raskausaikana en ole polttanut.

Yhdet henkoset otin ja yäk mille maistui. Hyhhyh.

Ehkä sitten kun hormonit tasaantuvat, niin palaan siihen 1/vko tahtiin ;-)

2/3 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viime viikolla meillä oli seuraava tilanne:

Mies oli työttömänä (ja sitä ennen teki osa-aikatöitä).

Minä jäin töistä pois riskillä että saanko e-äippärahaa vai en. Sitä ei kerrottu etukäteen.

Eli tulopuoli ihan nollassa.

No... Tällä viikolla mies sai töitä, aloitti maanantaina kokoaikaisena.

Tosin vain kesätyö, mutta kuitenkin.

Ja minä sain päätöksen kelasta. E-äippäraha myönnetty.

Kyllä välillä tuntui toivottomalta, mutta kai se tästä paranee ;-)

Zemiä sinne teillekin!

4/6 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri tosin hautasi vauvahaaveensa kun seurasi meidän touhuja vähän aikaa ;-)

38/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä rakkaani vehje...



http://www.aijaa.com/v.php?i=4473950.jpg



Tuo oli muistaakseni seukkailun alkupuolelta.

Ja viimeinen kuva noin karvaisena ;-)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.