Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
Tosin nyt raskausaikana en ole polttanut.
Yhdet henkoset otin ja yäk mille maistui. Hyhhyh.
Ehkä sitten kun hormonit tasaantuvat, niin palaan siihen 1/vko tahtiin ;-)
Vielä viime viikolla meillä oli seuraava tilanne:
Mies oli työttömänä (ja sitä ennen teki osa-aikatöitä).
Minä jäin töistä pois riskillä että saanko e-äippärahaa vai en. Sitä ei kerrottu etukäteen.
Eli tulopuoli ihan nollassa.
No... Tällä viikolla mies sai töitä, aloitti maanantaina kokoaikaisena.
Tosin vain kesätyö, mutta kuitenkin.
Ja minä sain päätöksen kelasta. E-äippäraha myönnetty.
Kyllä välillä tuntui toivottomalta, mutta kai se tästä paranee ;-)
Zemiä sinne teillekin!
Yksi kaveri tosin hautasi vauvahaaveensa kun seurasi meidän touhuja vähän aikaa ;-)
No tässä rakkaani vehje...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4473950.jpg
Tuo oli muistaakseni seukkailun alkupuolelta.
Ja viimeinen kuva noin karvaisena ;-)
Pidän vain tietynmallisia Sloggi sporttitissiksiä ja niihin ei ole merkattu kuppia tai ympärystä.
Luulisin että ehkä pienehkö C?