Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

6/6 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Täällä yksi joka sai illalla, mutta aamulla oli niin tylsää kun kyrvänkantoteline lähti töihin.

Nukuttikin sen jälkeen paremmin ;-)

9/10 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Taitaa olla ihan perinteinen "esittely" tai valokuvaus tai rivot fantasiat.

1/3 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaalevitteen kanssa. Namskiss!

1/3 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäde, jätski ja jäätelö ;-)

10/28 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kaljanjuonnin vähemmälle kuin omat vanhempani ja ostan pojalleni laatumerkkitavaraa kirpparilta. Sälli saa pitää Marimekkoa, Reimatecciä, Bamsea, Gapia, Kontiota...

Eikä maksa paljon mitään. Kävin eilen kirpparilla ja ostin itselleni äippätopin, pojalle Tasaraitapaidan ja tulevalle vauvalle Snoopy tuplahihapaidan. Maksoi yhteensä 7e.

Tänään kävin kirpparilla ja ostin makkariin verhokapan. Maksoi 1e. Ei paha.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.