Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Ööö... Taitaa olla ihan perinteinen "esittely" tai valokuvaus tai rivot fantasiat.
Jätän kaljanjuonnin vähemmälle kuin omat vanhempani ja ostan pojalleni laatumerkkitavaraa kirpparilta. Sälli saa pitää Marimekkoa, Reimatecciä, Bamsea, Gapia, Kontiota...
Eikä maksa paljon mitään. Kävin eilen kirpparilla ja ostin itselleni äippätopin, pojalle Tasaraitapaidan ja tulevalle vauvalle Snoopy tuplahihapaidan. Maksoi yhteensä 7e.
Tänään kävin kirpparilla ja ostin makkariin verhokapan. Maksoi 1e. Ei paha.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Hep! Täällä yksi joka sai illalla, mutta aamulla oli niin tylsää kun kyrvänkantoteline lähti töihin.
Nukuttikin sen jälkeen paremmin ;-)