Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
vaikka KusliiniPokka? Kun ei koskaan pokka pidä tällä palstalla.
;-)
Ihan hervoton läskipallo. Ja viikkoja vasta 24...
Täällä on elämää.
En saa mitään tehtyä kun sukeltelen täällä bittimeressä.
E-äippälomalla on aikaa... Töihinkään en saa mennä.
Ja pitäisiköhän muuttaa oma nimimerkki nykytilannetta vastaavaksi? ;-)
että mitä kanattaa tehdä varsinkin jos on muita matkustajia kyydissä.
Aika hervottomia juttuja...
Yksin ollessani jos hississä on peili niin saatan vilkaista että löytyykö ruokalista hampaidenvälistä.
Tai sitten olen varma että se ei oikeasti ole peili, vaan valvontakamera...
Ja joskus olen kokeillut että kuinka kovaa uskallan pieraista ;-)
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Jos sitä ajattelee alapään kautta niin ei tule ekana mieleen posliini.
Ehkä paremminkin kuin minulla aikaisemmin (kaukana posliinista)... ;-)