Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

17/25 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://puutarha.net/keskustelu/aihekuva.asp?id=201295


Jos sitä ajattelee alapään kautta niin ei tule ekana mieleen posliini.

Ehkä paremminkin kuin minulla aikaisemmin (kaukana posliinista)... ;-)

13/25 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka KusliiniPokka? Kun ei koskaan pokka pidä tällä palstalla.

;-)

6/10 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hervoton läskipallo. Ja viikkoja vasta 24...

8/25 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on elämää.

En saa mitään tehtyä kun sukeltelen täällä bittimeressä.

E-äippälomalla on aikaa... Töihinkään en saa mennä.

Ja pitäisiköhän muuttaa oma nimimerkki nykytilannetta vastaavaksi? ;-)

4/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä kanattaa tehdä varsinkin jos on muita matkustajia kyydissä.

Aika hervottomia juttuja...

Yksin ollessani jos hississä on peili niin saatan vilkaista että löytyykö ruokalista hampaidenvälistä.

Tai sitten olen varma että se ei oikeasti ole peili, vaan valvontakamera...

Ja joskus olen kokeillut että kuinka kovaa uskallan pieraista ;-)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.