Beaver
Seuratut keskustelut
Kommentit
kerrostalokyttaajat piste jotain
on toiminnassa?
ennen päätöstä.
Toivottavasti itse saan sektion ja tarpeeksi ajoissa.
Esikoinen syntyi rv39+0 ja tämä toinen on luultavasti sokerivauva.
Ja kuten arvata saattaa, meitä ei paljon näkynyt paikalla.
Jos hän tulee tänä kesänä, niin sama juttu.
Muutamme siksi aikaa minun kämppääni ja tietysti otamme suurimman osan ruuista mukaan.
Syökööt mitä haluaa.
Ei hän meidän takia tule tänne, vaan tapaamaan vanhoja kavereita ja kait lillimään uima-altaaseemme.
Eli tarvitsee vain nukkumon.
Ekasta pakkauksesta kaikki tallessa ja muutenkin kaapit täynnä.
Silti otin toisellekin pakkauksen.
On sitten 20v päästä kiva katsella niitä sen vuoden kamppeita ;-)
Itselläni repesi istukka osittain rv16 ja sitä verta tuli todella paljon.
Muutama päivä enemmän ja pari viikkoa tihkui.
Kipuja ei ollut.