Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Beaver

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/2 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni repesi istukka osittain rv16 ja sitä verta tuli todella paljon.

Muutama päivä enemmän ja pari viikkoa tihkui.

Kipuja ei ollut.

3/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalokyttaajat piste jotain

on toiminnassa?

1/8 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen päätöstä.

Toivottavasti itse saan sektion ja tarpeeksi ajoissa.

Esikoinen syntyi rv39+0 ja tämä toinen on luultavasti sokerivauva.

12/14 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten arvata saattaa, meitä ei paljon näkynyt paikalla.

Jos hän tulee tänä kesänä, niin sama juttu.

Muutamme siksi aikaa minun kämppääni ja tietysti otamme suurimman osan ruuista mukaan.

Syökööt mitä haluaa.

Ei hän meidän takia tule tänne, vaan tapaamaan vanhoja kavereita ja kait lillimään uima-altaaseemme.

Eli tarvitsee vain nukkumon.

1/19 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta pakkauksesta kaikki tallessa ja muutenkin kaapit täynnä.

Silti otin toisellekin pakkauksen.

On sitten 20v päästä kiva katsella niitä sen vuoden kamppeita ;-)

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.