Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
melkein 30v sitten.
Ja arvatkaapa aiheuttiko hämmennystä pienessä ihmisessä kun tutustuin sen nimiseen tyttöön...???
jos minulle osuisi exäni sisko kätilöksi.
Olisi varmaan aika kiusallista...
No, toivottavasti ei osu.
Olen nyt e-äippärahalla ja sitten aikanaan kun palailisin työelämään, niin firmaa tuskin enää on...
Ainakaan tätä menoa. Aina vain tilipäivät viiraantuvat. Taitaa olla lopun alkua.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
ja voimat olivat lopussa.
Lopulta imukupilla kiskottu kersa paljastui olleen virhetarjonnassa.