Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Minulla jäi vissiin alkuraskauden väsymys jotenkin päälle.
Nukkuisin vaikka ensi kesään asti jos ei joku aina herättäisi.
Syynä ehkä hemoglobiini 103?
t: rv28
Veljen työpaikalla oli yt:t, mutta ei vielä ainakaan nakki napsahtanut.
niitä piittaamattomia toisten ruutuihin parkkeeraajia.
Oma auto taakse, niin siinähän ihmettelevät.
On se kumma jos on ihan pakko työntää se kattila paikalle joka on erikseen merkitty rekisteritunnuksellakin!
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
että jaksaisin näppäillä huutikseen kamaa.
Tuossa olisi Ikea-kassillinen kukkuroillaan odottamassa huutista.
Jos saisin vaikka vielä tänään aikaiseksi kun mies lähtee keikalle ja poika käy nukkumaan...