Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Ja mässäilen ehkä jotain herkkuja.
Pitäisi näppäillä kamaa huutikseen.
Ei edes tarvinnut mennä kauppaan...
Tili on nyt jo 8 päivää myöhässä.
Eikä ennen ensi perjantaita toivoakaan :-(
Raskaana on rankkaa, mutta se sentään loppuu joskus...
t: ylipainoinen pallomaha
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Tai ainakin riippuu pituudesta.
Meidän sälli on 3v ja kengännumero on 28-29.
Jos on muuten sopiva vaatepaketti niin kengät ovat aina pieniä.