Beaver
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
En vain koe tarvetta soittaa hänelle.
Ja ilmeisesti hänelläkään ei ole asiaa minulle.
sitten sulatetaan?
Meillä ainakin saumat halkesivat ja mölöt valuivat pitkin ja poikin.
Tietysti voisi aina laittaa johonkin rasiaan, mutta tussaamiseksi meni.
Pakastin tissimölöni keitetyissä bonapurkeissa.
vaikka onkin lemmikeille...
http://www.sunpoint.net/~mirs/sateenkaarisilta.htm
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Siideri.