Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/7 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, eivätkä kekomuurahaiset ole myöskään aggressiivisia tai muulla tavalla ikäviä. Tulimuurahaiset voisivat ollakin, mutta niitähän ei meillä päin esiinny.

16/104 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Selänteestä ja arvostan vaikka en ole varsinaisesti edes lätkä ihmisiä.

Minusta Teemun tyyliin sopisi sellainen rento bensankatkuinen "Zetor" ravintola, jossa vedetään isoa burgeria, juodaan olutta, taustalla pyörii se jääkiekko ja vähän zz-toppia ja eppu normaalia taustalla ja asiakkailla flanelli paidat ja ketsuppia rinnuksilla, eikä tälläinen Michelin-tähdi hienohelma homma?????

Hyvin kuvailtu!

3/104 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, koska syön mielelläni ennemmin grillikioskilla kuin tähtiravintolassa.

8/25 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkkiä se oli, ja kuinka iso paketti?

Asun itse Espanjassa, ja täälläkin hinnat ovat nousseet aivan jäätävän paljon, mutta kaakao maksaa Nesquik 6€/kg, kaupan oma halpiskaakao 3€/kg. Olin kesällä Suomessa lomalla, ja oli kyllä kallista.

Clipper kaakao, purkki on 250g

Ap

Kilohinta 28 euroa? Täh? Mihin tuo raha oikein menee ja millä sen voi perustella?

 

9/15 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja empiirinen aineisto osoittaa myös, että ovat yksinkertaisia ja itsekeskeisiä.

Juuri eilen tuli tutkimustulos, että metallimusiikki on genrestä älykkäin.

En yhtään epäile. Olen rakastanut metallia 14-vuotiaasta asti, ja parhaimmillaan se on todella viihdyttävää ja ajatuksia herättävää sanataidetta. Muu populaarimusiikki tulee kaukaa perästä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.