Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
No en tiedä tuosta onnellisuudesta... mutta kaikki muu pätee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
saadaan ainakin pois kaikki säästöt pummeilta ennen kuin pääsee loisimaan toimeentulotuella.
Noinko sinä puhut lajitovereistasi? Haluaisitko itse jonkun kutsuvan sinua loiseksi? Mieti nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä aika aloittaa tupruttelu! Löytyisikö täältä tupruttelua harrastavaa miestä?
Täältä löytyy! Menee melkein kaksi askia päivässä. Juon myös aika paljon kahvia. Niin ja tankkaan paljon. Suklaata syön aika vähän, mutta sen nyt näkeekin päältä päin kun ei oo yhtään suklaaläskiä. Siinä myös säästää hyvin vaikka ei olis tarvetta.
Minulla menee keskimäärin noin kaksi savuketta päivässä, ja kahvikin maistuu.
Koolla nyt ei ole väliä, joten yksi lysti.