Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Huvipuistohullu kirjoitti:
Palstailen 😄
Sama, ikävä kyllä. Ikävää siksi, että se on melkeinpä ainoa ratkaisuni tylsyyteen.
Vierailija kirjoitti:
No kai se pian huomaa, ettei ole vara kovin montaa kertaa tavata jos Suomessa meinaa tuolla tyylillä deittailla. Joku normi ravintolaruoka kahdelle maksaa täällä 100€.
Ei kai nyt kuitenkaan ihan noin paljon, edes täällä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tutkintoa ammattiini. Aloitin työt 20-vuotiaana 15 vuotta sitten. Työt vaan lisääntyy lisääntymistään ja oma yritys tahkoo voittoa minkä kerkee. Nimi löytyy verokoneesta.
Valintojen maailma.
Hyvä jos sinä saavutit tuollaisen aseman, mutta kaikki eivät saavuta. Se on loppujen lopuksi tuurista kiinni. Enemmän on kyse sattumien kuin valintojen maailmasta.
Suomessa ei kieltämättä menettäisi juuri mitään, vaikka olisikin horroksessa marraskuusta maaliskuuhun. On tämä sen verran ankea paikka silloin.