Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

26/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://photos.com/featured/6-marilyn-monroe-portrait-session-earl-thei…

Kyllä, tuo jos mikä on todella kuuma.

9/101 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Suomessa siihen taatusti ohjaa jonkin verran aivan sikamaisen korkea hintataso. Rahaa on oltava, jotta pystyy tekemään yhtään mitään. Kaikki maksaa ja paljon.

20/53 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksei tupakkaveroa voida korottaa kunnolla, vaikka 100 euroon per aski? Loppuisi se tupakointi useimmilla siihen! Tupakointi on ihan hemmetin itsekästä toimintaa, jos sitä tekee sellaisessa paikassa, jossa altistaa muut ihmiset tahtomattaan tupakansavulle, kuten taloyhtiöt ja kaikki julkiset paikat. Voisitteko tupakoitsijat huomioida muut ihmiset! Sekä myös ympäristön ja kantaa mukananne matka-tuhkakuppia!

Entisistä tupakoitsijoista tulee kuulemani mukaan tuollaisia terveysterroristeja ja ilkeitä pomottajia. Varmaankin vierotusoireita ja kateutta. Tupakoimattomat voisivat myös ottaa muutkin ihmiset huomioon ja antaa elää ja asua kodeissaan ja olla rauhassa terveysterrorismilta julkisilla paikoilla. Lopetin tupakanpolton viisi vuotta sitten, mutta jostain syystä osaan vieläkin kunnioittaa toisia ihmisiä, enkä luule, että maailma pyörii minun napani ja nenäni ympärillä. Ikävänä pu

Terveysterroristit ovat kyllä yksi rasittavimmista ihmistyypeistä. Onneksi en tunne ainuttakaan. Oli kyse sitten liikunnasta tai liikkumattomuudesta, tupakoinnista tai tupakoimattomuudesta, ryyppäämisestä tai raittiudesta, leivonnaisista tai vihanneksista... mielestäni kaikissa näissä on oltava valinnanvapaus. On oikeus valita, haluaako itselleen kehnomman vai paremman terveyden. Puheet julkisista terveyskuluista voi jättää minulle sanomatta, sillä valtiolle on varmasti ihanteellisempaa, jos ryyppään ja sauhuttelen itseni maan alle ennen eläkeikää kuin jäisin rasittamaan vanhustenhoitoa rapakuntoisena papparaisena.

5/49 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit perustaa oman yrityksen.

 

Kannattaakin tosiaan perustaa yrityksiä tähän maahan, jossa ei ole edes ostovoimaa. Täällä ei voi edes tehdä. henk. kohtaista konkurssia ja pyyhkiä yritysvelkoja kuten jenkeissä.

Lisäksi yrittäminen ei vaan sovi kaikille.

4/32 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän naisellisista naisista, en oikein syty treenatuista tai lihaksikkaista. Ehdottomasti suosin ennemmin marilyn-vartaloa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.