Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomella ei ole toivoa, tosin en tiedä onko sitä enää koko Suomessakaan..
Ei ainakaan uutisten ja tämän palstan perusteella. Mutta mikä on oikea totuus, en tiedä...
Mietin miksi olen olemassa ja miksi jatkan elämääni vielä ensi viikollakin.
Vierailija kirjoitti:
"Aron mukaan läntisellä puolella esimerkiksi asuu yli 71 prosenttia suomalaisista, siellä tuotetaan noin 80 prosenttia maan bruttokansantuotteesta"
En ole aiemmin edes miettinyt miten iso ero lännellä ja idällä on. Itä on kyllä todella köyhää jos BKT:stä tuotetaan siellä vain 20% vaikka alue on valtaosa Suomesta.
Suomessa länsi ja itä eroavat aika paljon toisistaan, jopa geneettisesti. Hassua kun ajattelee asiaa.
Saahan sitä haluta, eri asia saako ja Kiinan tapauksessa tietää jo nyt että ei saa.
Lappu minkä paikan ovessa?