Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja USAssa suomalaiset oli alinta kastia.
Samalla tapersut nykyään puhuu tänne tulleista.
Ihmisten on siis paras pysyä omassa maassaan.
Kyllä minä muuttaisin mieluummin muualle täältä, jos vaan olisi kielitaitoa ja rahaa.
En minäkään keksisi brittinä yhtäkään syytä matkustaa Suomeen. Mitä täällä muka on, paitsi kylmää, pimeää, ankeaa ja kaiken kukkuraksi törkeän kallista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen vaatisi kaiken laittamista uusiksi. Suomalaisille keski-ikäisille parisuhteen täyttymys on alennusjauhelihan ostaminen Prisman pakastealtaasta. Hölkkääminen ja sumpinkittaus ovat ensimakua siitä auvvosta, mitä on luvassa.
Tämän (rakkaan) maan palkoilla on ehdottomasti järkevää ostaa aletuotteita ja tarjouksista.
Hinnat ovat suurempi ongelma kuin palkat.
No onko sillä?