Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

19/62 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lama, vaan täysi vallankaappaus ja uusfeodalistinen aikakausi. Vanha raha on pelannut pitkää peliä ja kaappaavat vallan takaisin itselleen uusrikkaiden vasalliensa avulla.

Vaikea uskoa, että suomalaisista olisi minkäänlaiseen vallankaappaukseen. Täällä purraan hammasta ja puidaan nyrkki, ehkä vähän valitetaan vauvapalstalla, siinä kaikki.





Mistä ja miksi suomalaisten pitäisi joku vallankaaååaus tehdä?

Perustele?

Olrmme demokraattinen oikeusvaltio, jossa valta on jo kansalla.

Hyvä kysymys, kunhan vastasin toisen viestiin.

 

2/34 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse en tahdo elää vanhaksi. Pelkään liikaa jo lähitulevaisuuttakin, kaukaisemmasta puhumattakaan.

1/7 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "old school" ja hankin nikotiiniannokset perinteisestä tupakasta.

4/87 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi etteivät he jäisi täysi-ikäistyttyään tyhjän päälle. Lukion käyneellä ei ole mitään ammattia ja hän on työmarkkinoilla lähes yhtä huonossa tilanteessa kuin pelkän peruskoulun käynyt. Lukion käyneiden syrjäytymisriski on tästä syystä moninkertainen verrattuna ammattikoulun käyneisiin.

Ei lukion tarkoitus ole opettaa ammattiin, vaan kasvattaa yleissivistystä ja antaa pohjat korkeakouluopinnoille, joiden kautta on mahdollisuus päästä runsaspalkkaisempiin töihin.

2/2 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kuolisinkin, mutta 99,9 prosentin todennäköisyydellä homma jatkuu.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.