Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Joo, itse en tahdo elää vanhaksi. Pelkään liikaa jo lähitulevaisuuttakin, kaukaisemmasta puhumattakaan.
Olen "old school" ja hankin nikotiiniannokset perinteisestä tupakasta.
Vierailija kirjoitti:
Siksi etteivät he jäisi täysi-ikäistyttyään tyhjän päälle. Lukion käyneellä ei ole mitään ammattia ja hän on työmarkkinoilla lähes yhtä huonossa tilanteessa kuin pelkän peruskoulun käynyt. Lukion käyneiden syrjäytymisriski on tästä syystä moninkertainen verrattuna ammattikoulun käyneisiin.
Ei lukion tarkoitus ole opettaa ammattiin, vaan kasvattaa yleissivistystä ja antaa pohjat korkeakouluopinnoille, joiden kautta on mahdollisuus päästä runsaspalkkaisempiin töihin.
Kunpa kuolisinkin, mutta 99,9 prosentin todennäköisyydellä homma jatkuu.
Hyvä kysymys, kunhan vastasin toisen viestiin.