Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Minulla on tuossa isossa pahvilaatikossa arviolta 100-120 CD-levyä. Spotifyta en ole käyttänyt koskaan.
Veikkaan että Harris voittaa niukasti. Sitä seuraa joukko väkivaltaisuuksia, mutten osaa sanoa niiden tarkkaa laajuutta tai raakuutta. Ihan ehjänä Amerikka ei ensi viikosta kuitenkaan selviä.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lama, vaan täysi vallankaappaus ja uusfeodalistinen aikakausi. Vanha raha on pelannut pitkää peliä ja kaappaavat vallan takaisin itselleen uusrikkaiden vasalliensa avulla.
Vaikea uskoa, että suomalaisista olisi minkäänlaiseen vallankaappaukseen. Täällä purraan hammasta ja puidaan nyrkki, ehkä vähän valitetaan vauvapalstalla, siinä kaikki.
Nyt et tainnut ymmärtää mistä puhun. En sanonut että se vallankaappaus on rivikansalaisten tekemä tai hyväksi. Rikkaat ottavat demokratiakokeilun jälkeen uudestaan maailman haltuunsa, kuten on ollut maailmanjärjestys tuhansien vuosien ajan. Lue mitä on neo-feodalism. Kaikki tavallisten ihmisten rahat imuroidaan nyt pienen eliitin taskuihin ja luvassa on taas perinteinen luokkayhteiskunta ilman mahdollisuuksia parempaan elämään jos syntyy köyhyyteen.
Joo, ymmärsin nyt.
Vierailija kirjoitti:
80 luvulla ainakin vedettiin kännit ja mentiin paariin.sieltä kaikki naiset ovat löytyneet.
Toimiiko enää?
Jep, voitettavaa ei tässä mielessä oikein ole. Kumman tahansa voitto tulee olemaan niukka ja siten äkkiä vastapuolen kyseenalaistettavissa. Sääli, kyllä Harrisin kuuluisi viedä vaalit selkeällä erolla oranssiin moukkaan.