Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

18/282 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo varautunut ja siirtänyt anasaintamallini työntekoon perustuvasta omistamiseen perustuvaksi.

En oikein näe tulossa olevan mitään järkevää mallia, millä saataisiin teknologian omistavia ja niitä yrityksissä käyttäviä maksamaan mitään niille, jotaka eivät millään tavalla osallistu yritysten toimintaan ja tekemiseen.

Verotus ja sosiaalituet valtion toimesta? 

Enpä usko. Miksi teknomiljonäärit haluaisivat luopua pennistäkään? Eihän tavallinen veronmaksajakaan haluaisi.

2/18 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tekevätkö laajalti, mutta itse olen tykännyt kerätä niitä. Mukavaa kun on elokuvia ja musiikkia fyysisinä tallenteina turvassa digijättien oikuilta.

4/282 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani vasta sitten kun teko-äly rupeaa heiluttamaan vasaraa työmaalla.

Luuletko, ettei ole mahdollista valmistaa vasaraa heiluttavaa robottia? Tai talotehtailla ei voida automatisoida linjastoja?

Miksi pitäisikään?

23/144 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalossa ei kukaan kyttää vessanvetoja. Voin muuten mennä suihkuunkin vaikka klo 02, ottaako päähän?

Voi kerrostalossakin suihkutella tuohon kellonaikaan.

1/13 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.