Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Striimaus ei myöskään ole mikään ekoteko.
Netti syö kasvavalla tahdilla sähköä ja suurin syyllinen ovat nettivideot "Epämiellyttävä totuus, josta ei haluta puhua"
Tietotekniikka-alan hiilidioksidipäästöt ovat jo kovemmat kuin lentoliikenteellä
Internetin käytön vähentäminen on siis ilmastoteko :)
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani vasta sitten kun teko-äly rupeaa heiluttamaan vasaraa työmaalla.
Luuletko, ettei ole mahdollista valmistaa vasaraa heiluttavaa robottia? Tai talotehtailla ei voida automatisoida linjastoja?
Miksi pitäisikään?
Olisiko, koska sille robotille ei tarvitse maksaa palkkaa, ei työterveyttä, eläkettä, vakuutusta ei mitään? Yleensä firmat tavoittelee voittoa ja pyrkivät karsimaan kuluja.
Olenpa yllättynyt, että juuri ahneus tulee tuhoamaan lajimme elontien.
Vierailija kirjoitti:
Jotain keksitään kyllä ihmisten aktivoimiseksi, sillä on satavarma juttu, etteivät maailman poliitikot ja hallitukset suostu siihen, että ihmiset makaavat laumoittain työttöminä kotona korvauksia nauttien.
Aika näyttää, että mitä.
No minä en sitä maailmaa aio nähdä omin silmin ja kärsiä omissa nahoissani.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Joo, itse en tahdo elää vanhaksi. Pelkään liikaa jo lähitulevaisuuttakin, kaukaisemmasta puhumattakaan.
23-vuotias ei ole vielä vanha. Voit elää hyvinkin 75-vuotiaaksi, jollei sinulla ei ole erityisen raskaita elämäntapoja kuten tolkuton viinanjuonti.
Juju on siinä etten tahdo elää edes 30-vuotiaaksi. Maailmassa näkyy niin paljon uhkakuvia ja oma tilanteeni vajoaa aina vaan toivottomammaksi, joten ei kiitos pitkälle iälle. Oikeastaan jos saisin nyt päättää, peruisin koko syntymäni tähän aikaan ja paikkaan. Tekisin sen mielelläni.
Ainakin minä olen täällä :)