Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Voi johtua monesta ihan inhimillisestäkin asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin on tärkein ystävä
Olen huomannut, aika lohdutonta katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinassa muuten kehitetään tekoälyohjattua sairaalaa joka olisi kuin joku valtavan iso tehdas. Potilaita sisään ja ulos kovalla nopeudella.
Nopeuttaako tekoäly jollakin mystisellä tavalla ihmisten toipumista sairauksista, vai onko heidät tarkoitus kotiuttaa pää kainalossa? Koomapotilaat vaan reippaasti kadulle itse itseänsä hoitamaan?
Joo, itsepalvelun rinnalle itsehoito. Kaikki vastuu yksilölle.
Ihan sama juttu minulla. Kavereita kyllä on muutama, mutta ystäviä minulla ei ole ollut koskaan. Enkä niitä varmaan tule ikinä saamaankaan, kuten en myöskään töitä tai parisuhdetta.
Vähemmän yllättäen. Valvonta on kyllä yksi nykypäivän perkele.