Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
En aio katsoa. En käytä myöskään mitään tekoälyjä itsekseni, koska älyä riittää ihan omastakin takaa.
Hyvä että tuo tapaus otettiin esille myös täällä. Ansaitsee huomiota. Aivan naurettavaa, miten väärin Yhdysvalloissa käytetään sitä lukematonta määrää rahaa, joka niillä on. Tuokin kuolema olisi ollut helposti estettävissä, mutta yhteiskunnan arvot olivat toisella kannalla. Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelin on tärkein ystävä
On masentavaa nähdä miten pienikokoiset koululaisetkin kulkevat koko ajan kännykkä kourassa aivan kuin kaikki jännä aina tapahtuisi vain netissä. Älypuhelin on samalla hyvä tekosyy kaiken ikäisille olla ottamatta mitään kontaktia muihin ihmisiin vaikka nämä olisivat aivan vieressä.
Kyllä, juuri näin.
Perjantaiyönä juttelin niitä näitä baarissa yhden toisen miehen kanssa.
Miksi haluaisin tuollaista? Minulle riittää ihan vaan kuvat ja soolovideot, en tarvitse mitään tee-se-itse-viritelmiä.