Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ole ainoa kuka haluaa katsella oikeita näyttelijöitä eikä mitään siloteltuja tekoälyn tuotoksia.
Et ole. En minäkään halua tekoälypaskaa, vaan todellisia oikeita ihmisiä.
Tietoa on ehkä helposti saatavilla, mutta sitä mahdollisuutta ei vaan juuri hyödynnetä.
Vierailija kirjoitti:
Hinnat on nousseet ihan törkeästi, palkat ei niinkään. Siihen vielä kireä verotus että saadaan kaikki tulijat ja muut elätit elätettyä. Hyvä esimerkki poskettommasta hintojen noususta: Verruxin pikkuruinen tuubi syylävoidetta. Viimeksi tarvinnut kun lapsi oli pieni, hintaa oli alle 10€. Nyt mies tarvitsi lääkettä kun jalkapohjasta löytyi syylä. Meinasin lentää persiilleni kun sama lääke oli 22€ nykyään!
Ja sosiaalietuudet eivät ole tainneet kasvaa lainkaan, vaan osaa on jopa supistettu. Korkeaan inflaatioon yhdistettynä aika surkea ratkaisu.
Kolmijalkakalaksi. Olisi kiva vaan käppäillä pidentyneillä eväruodoillani syvällä pimeässä merenpohjassa ja napostella eläinplanktonia. Ihmisiä ei olisi lähimaillakaan.
Ei toki kun ei ole mikään aiempikaan teknologinen muutos korvannut.