Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

4/6 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisivat lopettaa kaikki kirjastot, ovat vaan turhia menoeriä. 

Itse ostan kaikki kirjat, jotka haluan lukea, niin onpa ainakin siistejä.

Hyvät kirjat voi pitää, huonommat laittaa kiertoon tai viedä mökille. 

Vain koska sinä et tarvitse tai halua käyttää kirjastoa ei tarkoita, ettei muidenkaan pitäisi saada.

49/78 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi korona tosiaan vaikutti suhtautumisessa toisiin ihmisiin , repi ihmiset kahteen osaan .

Koronavuodet 2020-2022 oli minulle henkilökohtaisesti kuin tosielämän painajaisuni. Olin juuri täysi-ikäistynyt ja valmistunut lukiosta, mutta mitään ei saanut tehdä julkisilla paikoilla ja sosiaalista kanssakäymistä rajoitettiin. Siinä elämänvaiheessa se tuntui todella, todella raskaalta. Korona tosiaan tuntuu tuhonneen minussakin jotain... ei sillä tavalla että suhtautumiseni ihmisiin olisi heikentynyt, mutta siten että tärkeät pari vuotta ovat menneet hukkaan ja tuntuneet siinä sivussa julmalta kidutukselta. Minä pahimmillaan mietin, loppuuko tämä järjettömyys koskaan... mutta loppuihan se sitten nopeammin kuin osasin aavistaa. Jotain jäi silti henkisesti rikki, ja se masentaa minua yhä.

32/33 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole somessa enkä ole koskaan käyttänyt mitään sosiaalisen median alustaa sillä pärjännyt hyvin ilmankin. Suosittelen samaa mulleikin, etenkin nuorille jotka tuntuvat roikkuvan somessa 24/7.

Olet täällä joten olet somessa.

Lasketaanko perinteiset keskustelupalstat/foorumit muka someksi? Itse en oikein osaa mieltää niitä sellaiseksi.

40/62 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä huutelija unohtaa sen tai sitten ei vaan tiedä, ETTÄ työttömyystuki maksetaan 20pvää x n. 37,20 - 20% (=595€), kun taas kela laskee tt:een BRUTTOTULOKSI 21,5pvää x n.37,20, eli n.800€/kk. Ja siihen vielä tuloksi lasketaan se asumistuki. Joten ihmettelen edelleenkin näitä tukilois-huutelijoita. Tulkaa kokeilemaan itse, että onko se "helppoa rahaa", kun joka sentistä joutuu laittamaan selvityksen. Jos omistat auton, joutuu myös sen arvon ilmoittamaan tt-hakemuksessa. Tiedoksi: "MENE TÖIHIN" huutelijat, menisin heti, jos joku vaan palkkaisi. Ei tämä työttömän elämä mitään herkkua ole.

Joo, ihmettelen suuresti näitä huutelijoita. Osa nyt varmaan ei onneksi ole tosissaan vaan ainoastaan härnää, mutta sääliksi käy niitä jotka ihan tosissaan käskevät vaan "menemään töihin", ikään kuin se olisi noin helppoa. Ei ole aikoihin ollut eikä varmaan tule enää olemaankaan.

41/57 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt sitten on kenenkin mielestä persoonallista.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.