Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

3/9 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että jos Trump voittaa ja Musk lähtee säästämään ne luvatut 2 biljoonaa terveydenhuollosta ym niin silloin myös ammutaan.

Kannattaa nyt siellä Atlantin toisella puolen miettiä vielä kahdesti, haluaako antaa yhtään enempää valtaa noille kahdelle "nerolle". Itse en antaisi.

6/262 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti. Sotaa ei ole eikä tule.

3/6 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky-yhteiskunnassa ei mennä taide tai sivistys, vaan talous edellä. Tavallaan ymmärrettävää, tavallaan toisaalta vähän harmillista. Tuntuu että ainakin täällä av:lla kulttuuria ja taidetta väheksytään, vaikka niiden merkitys ihmisille ja koko yhteiskunnalle on iso. Minä en jaksaisi elämää nykyisenkään vertaa, ellen saisi nauttia brittiläisestä ja suomalaisesta hevistä, jotka ovat musiikillista taidetta.

3/89 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista pitää valita niin pakkohan se on ottaa tuuri. Loppujen lopuksi kaikki riippuu siitä. Asioihin voi yrittää vaikuttaa itse ja jotkut tekijät voivat siinä olla avuksi, mutta aina tuuri määrittelee lopullisesti asiaintilan.

59/78 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi korona tosiaan vaikutti suhtautumisessa toisiin ihmisiin , repi ihmiset kahteen osaan .

Koronavuodet 2020-2022 oli minulle henkilökohtaisesti kuin tosielämän painajaisuni. Olin juuri täysi-ikäistynyt ja valmistunut lukiosta, mutta mitään ei saanut tehdä julkisilla paikoilla ja sosiaalista kanssakäymistä rajoitettiin. Siinä elämänvaiheessa se tuntui todella, todella raskaalta. Korona tosiaan tuntuu tuhonneen minussakin jotain... ei sillä tavalla että suhtautumiseni ihmisiin olisi heikentynyt, mutta siten että tärkeät pari vuotta ovat menneet hukkaan ja tuntuneet siinä sivussa julmalta kidutukselta. Minä pahimmillaan mietin, loppuuko tämä järjettömyys koskaan... mutta loppuihan se sitten nopeammin kuin osasin aavistaa. Jotain jäi silti henkisesti rikki, ja se masentaa minua yhä.

Olen tuo joka kirjoitti opiskele

Joo, uskon kyllä, oli se monelle meistä todella raskas parivuotinen. Onneksi ei sentään kestänyt sen kauempaa, mutta olisi saanut jäädä kokonaan syntymättä. Olisin varmaan jatkanut suoraan yliopistoon ja mahdollisesti välttänyt putoamisen tähän nykyiseen kuoppaan.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.