Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Ei kai jos tykkäät siitä.
En tykänny oon kihloissa
Sitten se on, ei muuta kun rikosilmoitus vetämään.
"45 prosenttia suomalaisista pelkää kommentoida asioita kärkkäiden vastausten pelossa"
Minä taas näkisin ennemmin, että aika monella näkemykset ovat itsekin varsin kärkkäitä, joten niitä ei kovin helposti kannata esitellä julkisesti. Sen perusteella mitä olen ihmisten, niin tuttujen kuin vieraidenkin näkemyksiä kuunnellut, ne ovat aika monella kärkkäitä, jopa vähän pelottavan kärkkäitä. Ironista siis pelätä muiden reaktioita, kun itse on osasyyllinen vallitsevaan ilmapiiriin.
Oman kiinnostuksen mukaan. Pidän kielenkäytöstä, joten olisi ollut hölmöä mennä vaikka kauppikseen, joka ei kiinnosta minua ollenkaan, vaikka se saattaisikin työllistää paljon varmemmin.
Valitettavasti