Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai jos tykkäät siitä.

82/156 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa oli, että Iowan naiset äänestävät Harrisia. Ovat varmoja äänestäjiä ja sankoin joukoin liikkeellä. 👍

Naiset taitaa ylipäätänsäkkin pelastaa nää vaalit. Siis sekä nuoret että vanhat naiset yhdessä, mikä on harvinaista.

Niin ja ne fiksut miehet. Thank you!!

Iso kiitos Amerikan naisille panoksestaan Amerikan ja maailman hyväksi. Oman sukupuoleni edustajille taas annan läjän risuja oranssin moukan kaltaisten urpojen ihannoimisesta.

21/28 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 22:13"]

Huomaan kokoajan katselevani esim korkeita rakennuksia ja junia miettien uskaltaisinko. Ja toivon kokoajan että tapahtuisi joku onnettomuus ja kuolisinkin siinä. Olisi helppoa ja kunniallista. Millaisia itsemurha-ajatuksia teillä muilla on ollut? AP

[/quote]

 

Toivoin myös että joku päättäisi päiväni puolestani tai että sairastuisin tappavaan tautiin. Lisäksi mietin teräaseita, eräänlaista hirttäytymistä, lääkeyliannostusta, huumeita (ikäänkuin jostain olisin niitä saanut), hypotermiaa... En halunnut pudota tai hukkua. Luin netin itsetuhoisten niksi-narikoita paljon. Minulla ne ajatukset olivat pitkälti lohduttava suojakeino, tapa päättää omasta elämästä kun olosuhteista oli tullut sietämättömiä. Masennusoire myös, niistä tuli sitkeä pakkomielle. Mutta kuten sanottu, ne myös lohduttivat jollakin

Miten niin ei vakuutuksia?

3/3 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jou

5/15 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa 85 prosenttia ruokakaupoista on joko S- tai K-kauppoja. Taisi olla maailman keskittyneintä päivittäistavarakauppaa. Lidl sentään pystyy onneksi nipistämään noin 10 prosentin osuuden. Miten olisi vaikka kaupanalan runsaampi valikoima ja kilpailu? Vai eikö toimi Suomessa?

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.