Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

8/15 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin jotkut rikkaat ei maksa ollenkaan veroja koska ovat keplotelleet itselleen OSINKOJA ja niitä valtio ei verota OLLENKAAN.

 

Siellä ne puuttuvat miljardit on!

Leikataan mieluummin työttömiltä.

-hallitus

5/15 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaetaan kaikki rahat pois ja lafka kiinni,sellaista vaadin minä vas. äänestäjä.

Kaikki rahat? Jo kymmenen prosentin korotus tuohon olemattomaan neljään prosenttiin olisi oikein hyvä.

16/25 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

16/29 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vanhempi oppilas tarvitsee puhelinta johonkin. 

Miksei silloin voisi soittaa vaikkapa jollakin koulun yleisellä puhelimella?

9/13 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ahdistaa ja tuntuu todella pahalta, niin itse mietin sitä, että jotkut joutuvat juoksemaan tarjouskahvien perässä tai matkustamaan julkisilla liikennevälineillä töihin. Tulee parempi ja kiitollinen olo saman tien.

Ei tarjouksien perässä juoksemisessa ole mitään vikaa. Vaikka varaa olisikin, miksi ostaisin paketin kahvia mieluummin 7 eurolla kuin 4 eurolla? Rahaahan siinä säästää, oli sitä käytettävissä millainen määrä tahansa. Periaatekysymys.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.