Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Jaetaan kaikki rahat pois ja lafka kiinni,sellaista vaadin minä vas. äänestäjä.
Kaikki rahat? Jo kymmenen prosentin korotus tuohon olemattomaan neljään prosenttiin olisi oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vanhempi oppilas tarvitsee puhelinta johonkin.
Miksei silloin voisi soittaa vaikkapa jollakin koulun yleisellä puhelimella?
Vierailija kirjoitti:
Jos ahdistaa ja tuntuu todella pahalta, niin itse mietin sitä, että jotkut joutuvat juoksemaan tarjouskahvien perässä tai matkustamaan julkisilla liikennevälineillä töihin. Tulee parempi ja kiitollinen olo saman tien.
Ei tarjouksien perässä juoksemisessa ole mitään vikaa. Vaikka varaa olisikin, miksi ostaisin paketin kahvia mieluummin 7 eurolla kuin 4 eurolla? Rahaahan siinä säästää, oli sitä käytettävissä millainen määrä tahansa. Periaatekysymys.
Leikataan mieluummin työttömiltä.
-hallitus