Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2/2 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi nähdä myös hyvänä merkkinä elämästä.

4/14 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaisen kanssa jaksaa olla ystävä? Ei edes toinen samanlainen.

1/2 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Vielä kun useampi tekisi saman ja laajentaisi sen koskemaan vaikka montaa peräkkäistä kuukautta. En minäkään kuluta rahaa juuri muuhun kuin ruokaan ja alkoholiin.

3/7 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sen olen aina tiennyt. Oudompaa on, että minä itse olen päätynyt olemaan yksi heidän kavereistaan.

6/27 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä muista, että ihan vähään aikaan olisi lohi ollut savustettuna noin halpaa. 

Taitaa Norjassa olla todella vakavat ongelmat?

 

Mutta miten kotimainen kala voi kilpailla tuollaisen dumppauksen kanssa?

Melkoinen markkinahäirikkö. Konkursseja tiedossa?

Ihmiset vois tutustua vaikka tuon norjalaisen lohen kasvatustapaan, niin harvemmin se sitten enää maistuu

Meinasin juuri kommentoida tätä samaa. Ihanaa myrkkylohta halvalla. 

Jaa mistä lähtien lohi on ollut "myrkkyä"? Minulle opetettiin 12 vuotta koulussa + lukiossa, että lohi on yksi terveellisimmistä osasista ruokavaliossa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.