Pilvi
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko ala sellainen että työllistyy nopeasti. Jos ei ole, lainasta tulee todella ikävä taakka.
Vanhemmat saa nykyisin maksaa halutessaan lapsensa opintolainat. On "elatusta".
Opiskelija on aikuinen ihminen, pikkuisen noloa maksattaa oma elämä vanhemmilla vielä aikuisena...
Sama se sille opiskelijalle on, jos joku hänelle täysin tuntematon tyyppi pitää nolona. Ainakaan minä en piittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mut kun se syntyvyys?
Ihan sama, yhteiskunnan täytyy sopeutua siihen. Jos se ei onnistu, niin vika on yhteiskunnassa, ei sinkuissa.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Minkä värinen?