Pilvi
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Me z-polvelaiset olimme 2010-luvun teinejä. Minä täytin 13 vuonna 2014 ja 19 vuonna 2020. Nykyisin teinejä ovat jo enimmäkseen alfa-polvelaiset.
Oletko varma että olet z? Minä olen virallisen määritelmän mukaan Millenniaali ja täytin 13 vuotta 2009 ja 19 vuotta vuonna 2015.
Olet siis 1996 syntynyt. Eikös yleinen rajanveto mene vuodessa 1997? Sitä ennen syntyneet luokitellaan milleniaaleiksi ja sen jälkeen syntyneet (kuten me nollaykköset) zetalaisiksi.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
No jaa, itse sanoisin että asenteet kanssaeläjiin ja planeettaan ovat parantuneet vuosisatojen mittaan. Vielä 1300-luvulla metsää kaadettiin surutta koska "Jumala käskee", 1800-luvulla kaikki Lontoon paskajätteet kaadettiin Thamesiin ja vielä 1970-luvulla Porin Kokemäenjoki oli todella saastunut. Nyt metsiä pyritään suojelemaan eikä jokiin kaadeta kaupunkilaisten paskoja. Suurkaupunkien siistiys ja turvallisuus sekä väkivallan ja murhien määrät ovat laskeneet paljon pelkästään jo 1950-luvulta, sitä aiemmasta maailmasta puhumattakaan. Suursotia ei ole ollut yhden ainuttakaan jo noin 80 vuoteen, kiitos hyvien pidikkeiden.
Asiat ovat kohentamisen tarpeessa, mutta paremmin kuin luulette.