Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopun alkua
Mitä tarkoitat lopulla? Suomen loppu? Maailmanloppu? Talousjärjestelmän loppu? Oikeusvaltioiden loppu?
Oikea vastaushan on että ei minkään loppu. Kunhan puhuu lämpimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuushan on aina ollut kaikkein yleisintä isoissa kaupungeissa.
Miksi?
Isoissa kaupungeissa ihmiset kärsii. Rottakokeissa joissa tehtiin rotille suurkaupunki rotat alkoivat käyttäytyä epätyypillisesti. Pieni osa rotista vain paritteli, alkoi esiintyä silmitöntä väkivaltaa ja homoseksuaalisia taipumuksia. Osa rotista myös syrjäytyi ja hengailivat vain rottakaupungin ylätasanteilla ja seurasivat sitä meininkiä. Nämä rotat heräsivät aikaisemmin kuin muut syömään välttääkseen noita muita rottia ja sen jälkeen vetäytyivät takaisin kaupungin ylätasoille seuraamaan. Noilla vetäytyvillä rotilla oli puhtaat hyvin hoidetut turkit ja tutkijat kutsuivat heitä nimellä ''beutiful ones''.
Jos suurkaupunkiympäristö kerran tekee ihmiselle ja rotalle (ehkä muillekin nisäkkäille) hallaa, miksi väestönkasvu on keskittynyt niihin kiihtyvissä määrin jo vuosisatoja? Kiinnostava aihe.
Koska ne ovat lapsia. Samasta syystä teinit vittuilevat kaikelle liikkuvalle ja tekevät kaikkea sopimatonta: koska ne ovat teinejä. Lapset ja teinit nyt sattuvat turhan usein olemaan rasittavia. Onneksi moni laantuu aikuiseksi kasvaessaan.
Raiskaissyyte se vasta paha isku olisikin. Vähällä selvisit :D