Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

59/184 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se vaatii erityistä silmää nähdä asioita mitkä vielä ei ole tapahtuneet, se on valitettavasti kyky jota kaikille ei näköjään ole suotu. Olemme menossa kohti oikeistolaista annarkiaa"

 

Muuten oikein, mutta se anarkia on vasemmistolainen. Johan se on naapurista nähty miten laput silmillä ajettiin päin katujengejä. Kyllä se on ihan toisessa laidassa se porukka jolla ei ole alkeellisintakaan kykyä nähdä tekojensa tulevaisuutta.

Yksi ongelmista on tuo oikeisto/vasemmistoharha. Entiset aatteet on heitetty romukoppaan. Globaalit suuryritykset, joiden taustalla ovat BlackRock ja Vanguard määräävät tahdin. Eliitti josta puhutaan, ajattelee asioita ihan eri perspektiivistä, tuo kiistely puolueista on turhaa, ne on myyty. Mainitsemani investointiyhtiöt omistavat käytännössä kaiken maailmassa. 

Tulossa on DDR ja Kiina-malli jos  emme vastusta.

Jep. Maailmaa alkaa yhä suuremmassa määrin hallita suuryritysten johtajista koostuva upporikas eliitti, jolle muut ihmiset ja luonto ovat pelkkiä välinearvoja. Jos olet vaikkapa jonkun Elon Muskin fani, olet harvinaisen urpo ihminen. Elon ei tahdo sinulle(kaan) mitään hyvää, ainoastaan rahasi ja nykyisessä huomiotaloudessa ennen kaikkea kaiken aikasi, vaivannäkösi, vapaa-aikasi ja keskittymiskykysi.

6/33 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. En ole juonut olutta 30 vuoteen.

eikö  kallista juoda vain kossua?

Eihän kossu ole kallista muuhun alkoholiin verrattuna.

9/29 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan myös niitä ihmisiä, joiden mielestä sähkösauna ei ole "oikea" sauna.

Mielipiteesi menevät toisesta korvasta sisälle ja toisesta ulos.

2/733 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi sanoa näin, mutta sota.

Sota on nimenomaan ainoa asia, joka luultavasti yhdistäisi enemmistön koko kansasta toimimaan yhdessä. Mutta koska sotaa ei kukaan tolkun ihminen halua, on mentävä näillä.

42/184 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopun alkua

Mitä tarkoitat lopulla? Suomen loppu? Maailmanloppu? Talousjärjestelmän loppu? Oikeusvaltioiden loppu?

Oikea vastaushan on että ei minkään loppu. Kunhan puhuu lämpimiä.

Älyllisen elämän loppu häämöttää kun seuraa nykyihmisen tyhmyyttä ja asennetta toisiin ihmisiin ja elämään.

No jaa, itse sanoisin että asenteet kanssaeläjiin ja planeettaan ovat parantuneet vuosisatojen mittaan. Vielä 1300-luvulla metsää kaadettiin surutta koska "Jumala käskee", 1800-luvulla kaikki Lontoon paskajätteet kaadettiin Thamesiin ja vielä 1970-luvulla Porin Kokemäenjoki oli todella saastunut. Nyt metsiä pyritään suojelemaan

Sori mutta mikään ei tällä hetkellä viittaa anarkiaan. Sanon tämän puolueettomasti ottamatta kantaa siihen, onko se hyvä vai huono juttu. Mutta anarkiaa ei kuitenkaan ole näköpiirissä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.