Pilvi
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä. Kaikenlaiselle roskaruoalle ja einekselle pitäisi lyödä lisää 20% hintaa. Ja tilalle hevi-osastoa ja lihatiskiä. Olisi suomalaisten aika opetella taas syömään terveellisesti.
Hevituotteiden ja lihan eli terveellisten elintarvikkeiden hintoja sitten laskettaisiin kompensaatioksi? Koska pitäisihän ihminen palkita hyvistä valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eivät ole mitenkään välttämättömiä, päinvastoin!
Kyse on periaatteesta, eikä se edes koske pelkästään epäterveellisiä tuotteita.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Eikö manaattia?