Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/5 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään uutta tai yllättävää, että Suomessa sataa lunta.

206/308 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen epämukavuusalueelle joutuminen on nykynuorisolle terapian paikka. 

Kasvatus siitä on vastuussa, mutta enenevissä määrin myös yhteiskunta. Mitä enemmän tietä tasoitellaan, sitä avuttomampia ja heikompia ihmisistä tulee. Pienikin töyssy saa kupin nurin.

Se näkyy esim. korkeakouluopiskelijoiden kohdalla. Aina on pitänyt opiskelun ohella käydä töissä. Rimaa suoritusvaatimuksissa sen kun lasketaan, mutta nykyopiskelija huutaa kohtuuttomia vaatimuksia kun kehdataan ehdottaa, että opintojen ohella pitäisi hieman töitä tehdä rahaa saadakseen. Aiemmilta sukupolvilta on onnistunut ja asia oli itsestäänselvyys, nykysukupolvelle liian kuormittava ajatus. Ahdistutaan jos pitäisi asua solussa. Vuosikymmenet se oli saman ikäisille nuorille ihan ok ja päivänselvää ratkaisu mikäli rahat ei muuhun riittäneet. 

Pääsykokeet ilmoitettiin liian rankoiksi nuorille. Lopputulos on massiivinen ensikertalaisuuskiintiö, to

Muuten hyvä joo, mutta miksi opiskelijaakaan pitäisi pakottaa asumaan solussa, kun ketään muutakaan ei pakoteta? Ei omaa rauhaa, ei omaa tilaa.

3/11 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Huvittaa nämä uutiset Venäjästä, jotka voisivat aivan mainiosti olla omasta maastamme. Täällä ei mikään toimi, tulee vähän lunta Marraskuussa ja koko maa on sekaisin. 

Ei silti vielä mitään verrattuna Amerikkaan, jossa koulut suljetaan jos lunta tupruttaa tarpeeksi.

 

1/11 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, toivottavasti romahtaa vielä lisää.

27/28 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tulin yövuorosta ja kaamee nälkä. Ihan kunnon reilun pyttipannun, salaatin ja muutaman leivän aattelin vetää. Litra maitoa ja hyvää yötä. Katellaan tossa klo 15-17 uudestaan.

Kuka helvetti juo litran maitoa kerralla?????

Miksei? Minäkin olen juonut monta kertaa, maito on todella hyvää.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.