Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Mikä se suursota sitten olisi? Länsi vastaan Venäjä? Länsi voittaisi vuodessa, jos (ja tietenkin kun) ottelisi tosissaan.
Länsi on ottanu dunkkuunsa nyt jo pelkältä Venäjältä xD kovat on puheet siellä 23 vuotiaalla ylilautapojalla xD
Venäjältä ei ole ottanut dunkkuun sen enempää länsi kuin Ukrainakaan. Venäjän itsensä tulevaisuus sen sijaan näyttää melkoisen happamalta ja kitkerältä. Ei käy kateeksi.
Priest pitäisi ehtiä nähdä ja kuulla ennen kuin joskus pappojen taival päättyy väistämättä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sä olet kova höpöttämäön. Eikö sulla ole ketään kelle puhua?
Netissä on kiva parantaa maailmaa :) ei siihen aina baariseuraa tai sukulaista tarvi.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Mikä se suursota sitten olisi? Länsi vastaan Venäjä? Länsi voittaisi vuodessa, jos (ja tietenkin kun) ottelisi tosissaan.
Jos suursota tulisi niin se olisi nato vastaan brics maat. Toki en usko että suursotaa tulee koska tuskin Venäjä provosoituu lännen uhkailuista.
Bricsiin kuuluu Venäjä, Kiina, Intia, Iran, Brasilia, Etelä-Afrikka, YAE ja Etiopia. En näe, että näistä ketään muuta kiinnostaisi sota länttä vastaan kuin Venäjää.
Pitänee vaan olla sormet ristissä ja toivoa, ettei satu mitään. Muussa tapauksessa noutaja tulee.