Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Ilman jääkiekkoa, musiikkia ja perhettä minulla ei olisi mitään syytä elää. Nämä kolme siis tekevät minut onnelliseksi ja olen kiitollinen niiden olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olen huomannut että nuoret miehet eivät kestä pettymyksiä seurustelusuhteessa, eron tullessa otetaan kumppani hengiltä. Lähes päivittäin näitä uutisia ollut.
No ei todellakaan päivittäin, korkeintaan kerran kuussa.
Aivan, sekö sitten tekee asiasta jotenkin normaalia tai hyväksyttävää? Kyllä tuommoinen tapaus kerran vuodessakin on liikaa.
Ei tee, mutten pidä myöskään asioiden liioittelusta.
Olisi mielenkiintoista tietää Kiinan-vastaisten boikottien seuraukset. Niin iso osa tavarasta ja krääsästä tulee nykyään sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olen huomannut että nuoret miehet eivät kestä pettymyksiä seurustelusuhteessa, eron tullessa otetaan kumppani hengiltä. Lähes päivittäin näitä uutisia ollut.
No ei todellakaan päivittäin, korkeintaan kerran kuussa.
Vihreitä viinirypäleitä.