Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
En muista että ainakaan lukiossa olisi ollut. Yläasteella jos oli, en osallistunut ujona poikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko ettei tule rikosrekisteriä ja maine menee, ja vankilassa joutuu ikävän porukan keskelle.
Se on Suomen vankila, eikä mikään Amerikan.
Ei minkään maan vankila ole joku onnela, jossa ei olisi yhtään ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Natoon liittymisen tarkoitus onkin estää täällä sodan syttyminen. Sitä se palvelee hyvin, sillä Venäjä ei missään nimessä halua sotaa Naton kanssa. Eivät he ole tyhmiä. Sen sijaan pelkkää Suomea vastaan he olisivat hyvinkin voineet alkaa sotimaan.
Näin nuorena miehenä olen pariin otteeseen kiittänyt onnea/korkeampia voimia siitä, että Venäjä päätti tässä kohtaa historiaa hyökätä juuri Ukrainaan eikä Suomeen. Olisi voinut käydä tälleen nuoren miehen näkövinkkelistä aika massiivisen paska onni, jos hyökkäys olisikin kohdistettu tänne, kun Suomi oli vielä Ukrainan ohella ainoa Naton ulkopuolinen Venäjän rajavaltio Euroopassa.
Missä on iltapäiväpaskojen vastuu tällaisten klikkihuorailujen julkaisemisessa?
Oliivit eivät ole kovin kalliita, viimeksi Lidlissä maksoi purkillinen Kalamata-oliiveja 1,09 ja Prismassa 1,29. Se on tietenkin ongelma, jos niistä ei tykkää.