Pilvi
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
En osaisi olla parisuhteessa, kun en ole koskaan aiemmin ollut. Olisin varmaan rautakankeakin kankeampi.
Mut mä tykkäänkin haastaa itseäni ja viimeisen vuoden oon muutenkin ollut lähes koko ajan epämukavuusalueellani. Yks parisuhde olis pientä siihen verrattuna :D Ei vaan, mutta olishan se kiva antaa sille mahdollisuus.
-ap
Oon ihan samaa mieltä. Mutta jos naiskokemus on tähän ikään mennessä nolla, mikä sen karttumisesta tekisi jatkossa todennäköisempää...
Elämänkokemus tuo itsevarmuutta. Kyllä mä esim nyt olisin sata kertaa valmiimpi löytämään sen oman tyypin kuin aiemmin. Ja oon muuten tuhat vuotta vanhempi kuin sä jos toi sun nimimerkki viittaa ikään :D
-ap
-ap
Täytyy kai vaan jäädä katsomaan, mihin elämä johtaa. Ja joo, viittaa ikään.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
En osaisi olla parisuhteessa, kun en ole koskaan aiemmin ollut. Olisin varmaan rautakankeakin kankeampi.
Mut mä tykkäänkin haastaa itseäni ja viimeisen vuoden oon muutenkin ollut lähes koko ajan epämukavuusalueellani. Yks parisuhde olis pientä siihen verrattuna :D Ei vaan, mutta olishan se kiva antaa sille mahdollisuus.
-ap
Oon ihan samaa mieltä. Mutta jos naiskokemus on tähän ikään mennessä nolla, mikä sen karttumisesta tekisi jatkossa todennäköisempää...
En totta puhuen tiedä yhtään. Jos en pääse masennuksesta yli, voi olla etten ehdi sinne saakka.
Hyvä ketju!