Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

20/146 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kieltolait on toimineet aina ja kaikkialla 🤭

Onhan ne. Suomi oli ennen maailman suurimpia heroiinin kuluttajia, mutta ei ole enää kun se kiellettiin. Britanniassa paukkui pyssyt koululuokissa, kunnes otettiin kansalta pyssyt pois. Suomessa menehtyi liikenteessä väkeä tuhatmäärin, kunnes tuli nopeusrajoitukset ja turvavyöpakko.

Kieltolait todellakin toimii, joten miksi ei otettaisi käyttöön tässäkin asiassa?

Entäpä jos kiellettäisiin lapset internetistä? Itse kannattaisin tällaista kieltolakia, vaikka noin yleisesti vastustajan niitä.

Ei välttämättä huono ajatus että mm. sosiaaliseen mediaan tulisi ikäraja. Paljon erittäin haitallista materiaalia sielläkin.

Australiassahan muistaakseni hiljattain vietiin läpi laki, jossa alle 16-vuotiailta kielletään pääsy someen. Saman voisi laajentaa koskemaan koko internetiä. Siellä ehtii kyllä aikuisena tappaa aikaa liiaksi asti, eikä silloin enää järkyty mahdollisista yllätyksistä.

19/49 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Sen kun suosittelevat, ihan sama. Voit vaikka heti hakea kaupasta pari pakettia kahvia ja sixpackin. Kukaan ei kiellä. Ei alkoholia ole ennenkään suositeltu nautittavaksi kuin korkeintaan maltilla.

13/146 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kieltolait on toimineet aina ja kaikkialla 🤭

Onhan ne. Suomi oli ennen maailman suurimpia heroiinin kuluttajia, mutta ei ole enää kun se kiellettiin. Britanniassa paukkui pyssyt koululuokissa, kunnes otettiin kansalta pyssyt pois. Suomessa menehtyi liikenteessä väkeä tuhatmäärin, kunnes tuli nopeusrajoitukset ja turvavyöpakko.

Kieltolait todellakin toimii, joten miksi ei otettaisi käyttöön tässäkin asiassa?

Entäpä jos kiellettäisiin lapset internetistä? Itse kannattaisin tällaista kieltolakia, vaikka noin yleisesti vastustajan niitä.

3/18 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ihmiskunta pärjäsi vielä ennen 2000-lukua ilman näitä laitteita ja niiden kavalia korporaatio-omistajia.

4/146 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minun aikuisen pornonkuluttajan vika ole, jos kakarat pyörivät samoilla sivustoilla kuin minä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.