Pilvi
Seurattavat (0)
Seuraajat (0)
Seuratut keskustelut
Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.
Kommentit
Joo, minäkin tykkään. Kiva kun kadut ovat paljaita eivätkä lumen, sohjon ja jään peitossa.
Vai niin, no kyllähän jotkut toivovat lottovoittoakin.
Vois ostaa pitkästä aikaa kaupasta jotain leikkelettä seuraavalla kerralla. En vastustaakseni suosituksia tai koska vihaisin niitä (en vihaa, ei vaan kiinnosta), vaan koska sillä saisi ehkä parit huvittuneet katseet kassajonossa.
Joo, mulla on halvat huvit.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Niinpä. Paljon melua tyhjästä.