Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilvi

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1/1 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos ei itse tahdo olla se, joka antaa klikkejä ip-lehdille.

13/14 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M23 kirjoitti:

"Nostan hattua nuorille aikuisille jotka kykenee siihen että eivät käytä jotain wolttia, eivät tilaa suoratoistopalveluita..."

Saat noiden käyttämisen melkein kuulostamaan pakonomaisuudelta. Oikein hyvin olen koko lyhyen aikuisikäni pärjännyt ilman ruokalähettejä tai suoratoistoa. Vielä joskus 19-vuotiaana tilasin silloin tällöin puhelinsoitolla pizzaa suoraan pizzeriasta, mutta nykyään haen pizzat ihan itse paikan päältä. Suoratoistoa en ole tilannut melkein koskaan: ainoa poikkeus oli alkuvuodesta Amazon Prime, koska siellä julkaistiin yksi YouTubessa aloittanut animaatiosarja, jonka ensimmäistä kautta piti odottaa vuosia. Sen jälkeen kun kaikki ekan kauden jaksot oli julkaistu ja katsottu, en ole Primeakaan käyttänyt pitkään aikaan. Muita suoratoistopalveluita en ole tilannut ikinä, myöskään suursuosittua Netflixiä.

 

Miten juuri sinä koit edellisen kom

Täytyy nyt oikoa sen verran, että mitään en ottanut henkilökohtaisesti, vaan ihan rauhallisena ja tyynenä halusin näpytellä oman eriävän tyylikokemukseni täältä punkasta. Tälleen tekstimuodossa kun kommunikoi, on välillä vaikeaa tuoda asiaansa esille juuri sillä sävyllä kuin haluaisi.

7/59 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kyllä keksiä jotain muuta sille päivälle. Puhun nyt siis itsestäni, mutta muutkin saavat suorittaa. Jos sitä ihan itse/itsekseen jollakin tavalla juhlistaisi Suomen itsenäisyyttä. Se voi olla vaikka jotain pientä, mutta jotain kuitenkin. 

26/369 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdettiin lidliin, nyt säästetään 200-300e kuussa ruokalaskussa

Joo pakko ollut siirtyä vähän kaikessa halvempiin vaihtoehtoihin. Aika kirjaimellisesti ennen shoppasin Stockmannilla, nykyään Tokmannilla. Lähes kaikki lasten harrastusvälineet ostan käytettynä, lastenvaatteet käytettynä tai alesta, itselleni en osta. Hienolta tuntuu kun korkeakoulututkinnon jälkeen ollut yli 10 vuotta koulutusta vastaavissa töissä, onnistunut säästämään ja hankkimaan asunnon ja tehnyt monet asiat oikein ja tämä on lopputulos.

Tämä ei ole veetuilua tai vähättelyä sua kohtaan, vaan yleisesti totean, että tästäkin huomaa miten elämässä voi tehdä monta asiaa oikein, mutta silti saattaa päätyä ojasta allikkoon täysin syyttömänä. Julmaa touhua. Harmittaa kaikkien tavallisten pulliaisten puolesta, jollainen olen itsekin.

78/146 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saatte tarpeeksi kalsiumia jos ette juo maitoa?

Kalasta, pähkinöistä, kasviksista. 

Ei niissä ole tarpeeksi kalsiumia.

50g pähkinöitä, 100g kalaa ja 300g vihanneksia sisältää vain 26% päivän kalsiumtarpeesta, jos vertaat pariin lasiin maitoa, joka sisältää 61%. Katsoin nämä tiedot Cronometeristä.

Miksi noin pienet annokset? Kalaa syödään aterialla tyypillisesti 200 g ja eihän vihanneksia voi niputtaa tuolla tavalla, joissain on paljon kalsiumia, joissain väemmän. 

Miten voit syödä kalaa enemmän, kun norjalainen lohi on myrkkypommi jota saisi syödä vain 1-2 kertaa vuodessa[1], ja Itämeren yli 15 cm silakoissa on dioksiinia, j

Mikä myrkkypommi? Linkkaamassasi jutussa norjalaislohen syöminen tyrmättiin sen eettisyyden ja ympäristöystävällisyydettömyyden vuoksi, ei "myrkkyjen" vuoksi.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.